خودرو

بررسی کامل مشخصات فنی و معرفی خودرو لندمارک + تصاویر

Rate this post

خرید و فروش و قیمت خودرو لندمارک + تصاویر

ما در این نوشته به بررسی کامل مشخصات فنی و معرفی خودرو لندمارک خواهیم پرداخت. ماشین لندمارک یک ماشین شاسی بلند چینی می باشد که در کمپانی ژانگ چینگ به تولید و عرضه می شود .

پیشنهاد می کنیم که در این خواندنی تا پایان با  مجله  تکنولوژی و خودرو  نیوان تک همراه باشید.

در ایران توسط کمپانی بهمن موتور عرضه می شود . این ماشین را در ایران فقد می توان دست دوم خریداری نمود . این ماشین ظاهری آنچنان ندارد و با توجه به نداشتن ظاهری زیبا ، مورد استقبال قرار نگرفت و به فروش بالایی دست پیدا نکرد و آنچنان بازار خوبی نداشت .

این ماشین یک آفرود شناخته می شود و به دلیل آفرود بودن این ماشین ، یک سیستم چهار چرخ متحرک می باشد . این ماشین دارای ضعف نیز می باشد که ضعف این ماشین نداشتن ظاهری زیبا و استفاده بی کیفیت از متریال داخل کابین می باشد .

لندمارک

این ماشین دارای نکات مثبت می باشد که شامل موارد زیر می باشد :

1- فضای باز مناسب : این ماشین دارای فضای بسیار بازی دارد که سر نشینان این ماشین در این ماشین احساس راحتی می کنند . این ماشین نوعی آفرود می باشد و از فضای بسیار بزرگی برخوردار می باشد .

2- فاصله مناسب از سطح زمین برای استفاده آفرود : اگر قصد استفاده از این ماشین را به عنوان آفرود دارید ، فاصله این ماشین با زمین مثل آفرود می باشد و می توانید از این ماشین به عنوان آفرود نیز استفاده نکنید .

این ماشین دارای نکات منفی می باشد که شامل موارد زیر می باشد :

1- مصرف سوخت بالا : این ماشین از سوخت بسیار بالایی برخوردار می باشد ، جوری می باشد که باید هر روز باک این ماشین را پر کنید . این ماشین بنزینی می باشد و گاز سوز نمی باشد .

2- قیمت غیر منطقی : این ماشین با توجه به امکاناتی که دارد و ظاهری زیبایی که ندارد قیمت بالایی دارد ، ولی بهتر است از دست دوم این ماشین استفاده کنید ، زیرا دست دوم این ماشین آنچنان قیمت ندارد .

3- کیفیت ساخت پایین : این ماشین آنچنان کیفیت خوبی ندارد و با توجه به نداشتن کیفیت هزینه بالایی دارد . این ماشین نسبت به ماشین های دیگر کیفیت خوبی را ندارد .

همچنین بخوانید:  معرفی کامل کشنده های سی اند سی + تصاویر

4- برند ناشناخته : این ماشین برندی ناشناخته می باشد وآنچنان طرفدار ندارد . این ماشین آنچنان طراحی ندارد و با توجه به برند های دیگر برندی ضعیفی می باشد .

نظر طراحان و کارشناسان این ماشین در باره لندمارک چه می باشد ؟

این ماشین توسط کمپانی بهمن موتور وارد کشور ایران می باشد . این ماشین در سال 1393 بود که وارد ایران شد ، این ماشین آنچنان طرفدار نداشت و آنچنان فروش خوبی نیز نداشت .

ماشین لندمارک کشنده بسیار خوب و قوی می باشد و این ماشین برای آفرود نیز مناسب می باشد . این ماشین با تبلیغات زیادی معروف شد ولی وقتی به دست مردم رسید ، مشخص شد که کیفیت خوبی نداشت .

لندمارک گزینه ای خوبی نمی باشد با توجه به قیمتی که دارد . این ماشین قیمت بالایی دارد ولی کیفیت خوبی ندارد . اگر دنبال ماشینی هستید که آفرود مانند باشد ، بهتر است از ماشین رنو داستر و یا نیسان رونیز استفاده کنید ، زیرا این ماشین ها برای آفرود خوب می باشد .

امنیت و عملکرد ماشین سوزوکی کیزاشی چگونه است ؟

این ماشین امنیت خوبی ندارد و در برابر تصادفات عملکرد خوبی ندارد و با توجه به بدنه ضعیفی که دارد در برابر حوادث قوی نمی باشد و با برخورد ماشین جمع خواهد شد و خسارت وخرج بالایی را روی دست شما خواهند گذاشت . این ماشین نتوانسته است ستاره ای دریافت کند که نداشتن امنیت یکی از نکات منفی این ماشین می باشد .

مشخصات فنی ماشین لندمارک

خودرو

1- نام خودرو : سانگ یانگ رکستون G4

2- کشور سازنده : چین

3- سال طراحی : 2012

قیمت و نمایندگی

1- قیمت بازار صفر کیلو متر : از 90 تا 130 میلیون تومان

2- قیمت بازار کارکرد : از 140 تا 180 میلیون تومان

3- نمایندگی فروش : بهمن موتور

این ماشین در حال حاضر دست دوم در ایران می باشد و فقط می توانید از دست دوم این ماشین استفاده کنید . این ماشین برای آفرود خوب  می باشد . بهتر است از دست دوم این ماشین استفاده کنید ، زیرا دست دوم این ماشین خوب می باشد .

تجهیزات و امکانات

1- ترمز و پایداری : ترمز ضد قفل EBD  – ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کفشکی

2- کیسه هوا : کیسه هوا برای سر نشینان هوا

3- دیگر تجهیزات : ایموبلایزر – رینگ آلومینیومی – سنسور دنده عقب – قفل مرکزی با قابلیت بالا رفتن شیشه های پس از قفل شدن

4- سیستم صوتی : –

این ماشین دارای ایموبلایزر می باشد که این موضوع یکی از ویژگی های ماشین می باشد . ایموبلایزر در برابر دزده شدن ماشین شما جلوگیری می کند . بودن ایموبلایزر در هر ماشینی مهم می باشد و جز یکی از ویژگی ها می باشد .

مصرف سوخت و استاندارد ها

1- حجم باک : 74 لیتر

2- مصرف سوخت ترکیبی : – لیتر در هر صد کیلو متر

3- مصرف سوخت داخل شهر : –  لیتر در هر صد کیلو متر

4- مصرف سوخت خارج از شهر : –  لیتر در هر صد کیلو متر

5- استاندارد آلایندگی : –

این ماشین دارای باک بسیار خوب می باشد و این ماشین بهترین میزان تولید اکسیژن را دارد و همچنین استاندارد آلایندگی را . درباره  سوخت ترکیبی ، داخل شهر و خارج از شهر اطلاعات کافی به دست نیاورد است ولی این ماشین سوخت بالایی دارد که این موضوع یکی از نکات منفی این ماشین می باشد .

همچنین بخوانید:  بررسی مشخصات فنی و معرفی تویوتا هایلوکس 2014

مشخصات فنی

1- موتور : این ماشین دارای 4 سیلندر بسیار قوی و به همراه 16 سوپاپه می باشد .

2- حجم موتور : 2378سی سی

3- اندازه ( میلی متر ) : 4717 طول – 1790 عرض – 1735 ارتفاع

4- وزن : 1885 کیلو گرم

5- حداکثر سرعت : –  کیلو متر در ساعت

6- جعبه دنده : 5 دنده دستی

7- حداکثر گشتاور : 128 نیوتن متردر 2500 دور در دقیقه

8- حداکثر قدرت : 200 اسب بخار در 2500 دور در دقیقه

9- تنفس موتور : تنفس طبیعی

10- شتاب 0 تا 100 : –

این ماشین دارای سرعت بسیار خوبی می باشد . و همچنین خیلی راحت می توان با این ماشین رانندگی نمود . این ماشین از بهترین جعبه دنده برخوردار می باشد و شتاب آن هم نیز عالی می باشد . همچنین این ماشین دارای تنفسی طبیعی می باشد که این تنفس بسیار عالی می باشد . و از بهترین شتاب نیز برخوردار می باشد .

لندمارک

7 دلیل اینکه نباید ماشین لندمارک را بخریم ؟

1- صدای موتور :

بعد از یک ماه استفاده از این ماشین ، صدای موتورش در می آید و صدای این موتور تا داخل کابین نیز می آید که باعث اذیت شدن راننده و سر نشینان می شود . همچنین با اذیت شدن این صدا ، از خریدن این ماشین پشیمان خواهید شد .

2- کیفیت پایین صندلی ها :

این ماشین دارای صندلی سفت و بی کیفیت می باشد که در سفر های طولانی و یا مسافت های طولانی ، باعث اذیت شدن شما می شود . و همچنین باعث اذیت شدن گردن و پشت شما نیز می شود . این ماشین از صندلی بی کیفیتی برخوردار می باشد ولی از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

3- شتاب :

این ماشین پیشرانه خوبی مندارد و شتاب این ماشین بسیار کند می باشد . این ماشین قیمت بالایی دارد ولی شتاب خوبی ندارد و همچنین از سوخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . و باک پر مصرفی نیز دارد . این ماشین از سرعت و شتاب خوبی برخوردار نمی باشد .

4- جنس بدنه :

این ماشین از بی کیفیت ترین وسایل به دست آمده است . این ماشین دارای بدنه بسیار بی کفیت می باشد که با یک تصادف ، ماشین جمع می باشد . این ماشین قیمت بالایی دارد ولی بدنه ای بی کیفیت دارد . که بعد از یک مدت استفاده پشیمان می شوند .

5- متریال داخلی :

در داخل این ماشین از متریال بی کیفیتی برخوردار می باشد ، که بعد از چندین باز استفاده ، متریال این ماشین و صندلی و حتی چرم های این ماشین نیز خراب خواهد شد . همچنین این ماشین  داشبوردی بی کیفیت دارد که اگر چند بار در آن را محکم ببندید خراب خواهد شد .

6- طراحی داخلی :

این ماشین دارای کابینی بسیار زشت و قدیمی می باشد که این کابین برای ماشین های قدیمی می باشد . که وقتی سوار این ماشین می شوید ، یاد ماشین های قدیمی خواهید افتاد . کابین این ماشین از مد افتاده می باشد . این ماشین از فرمان بسیار زشت و بی کیفیتی برخوردار است .

همچنین بخوانید:  بررسی تخصصی خودرو رنو سیمبل + راهنمای خرید و نقد آن

7- طراحی خارجی :

این ماشین دارای طراحی خارجی زیبایی ندارد ، و همچنین باعث جذب مشتری نیز نخواهد شد . این ماشین فقط به درد آفرود سواری می خورد . این ماشین طراحی آنچنان زیبایی ندارد .

مقایسه ماشین لندمارک با هیوندای سانتافه

1- لندمارک

کیفیت سواری : 7

خدمات پس از فروش : 8

طراحی : 6

امکانات رفاهی : 6

ویژگی های فنی : 7

ارزش خرید : 5

2- هیوندای سانتافه

کیفیت سواری : 8

خدمات پس از فروش : 9

طراحی : 8

امکانات رفاهی : 8

ویژگی های فنی : 9

ارزش خرید : 9

ماشین لندمارک آنچنان سواری خوبی ندارد و اگر با این ماشین به سفر و یا مسیر های طولانی بروید ، خسته می شوید و حتی این ماشین از ارگونومی خوبی برخوردار نمی باشد ولی ماشین سانتافه این گونه نمی باشد و مسافرت با این ماشین بسیار لذت بخش می باشد و استفاده از ماشین برای مسیر های طولانی نیز خوب می باشد و باعث خسته شدن سر نشینان و راننده نخواهند شد .

این ماشین دارای خدمات پس از فروش خوبی دارد ولی به پای هیوندای سانتافه نخواهد رسید . اگر ماشین شما دچار مشکل شود ، زمانی زیادی می برد تا درست شود ولی در ماشین هیوندای سانتافه این گونه نمی باشد و در کمترین زمان ممکن ماشین شما را درست خواهند کرد .

نکته قابل توجه:

ماشین لندمارک آنچنان طراحی خوبی ندارد و همچنین باعث جذب مشتری نخواهد شد ولی در ماشین هیوندای سانتافه اینگونه نمی باشد . ماشین هیوندای سانتافه از طراحی بسیار بالایی برخوردار می باشد و باعث جذب مشتری می باشد . ماشین هیوندای سانتافه با توجه به داشتن طراحی زیبا ، پر فروش ترین ماشین بوده است ولی در ماشین لندمارک این گونه نمی باشد .

امکانات رفاهی ماشین لندمارک ، آنچنان زیاد نمی باشد ولی در ماشین هیوندای سانتافه اینگونه نمی باشد . ماشین هیوندای سانتافه از بهترین امکانات رفاهی برخوردار می باشد ولی ماشین لندمارک این گونه نمی باشد همچنین از امکانات رفاهی ماشین لندمارک بسیار بی کیفیت می باشد ولی ماشین هیوندای سانتافه خیر .

ماشین لندمارک ویژگی فنی خوبی ندارد برای مثال می توان موتور این ماشین را نام برد که بعد از یک ماه صدای موتور در می آید و وارد کابین می شود و باعث اذیت شدن راننده و سر نشینان می شود ولی ماشین هیوندای سانتافه این گونه نمی باشد و از بهترین ویژگی فنی برخوردار می باشد .

ماشین لندمارک ارزش خریدن برای استفاده از آفرود را دارد و برای سواری و مسافرت رفتن خوب نمی باشد ، زیرا باعث اذیت شدن سر نشینان می شود ولی در ماشین هیوندای سانتافه این گونه نمی باشد و این ماشین ارزش خریدن دارد . اگر دنبال ماشینی برای آفرود هستید ، بهتر است از ماشین لندمارک استفاده وگرنه در غیر این صورت بهتر است از ماشین هیوندای سانتافه استفاده کنید .

سیستم ترمز ماشین لندمارک چگونه می باشد ؟

1- نوع دیسک و کالیبرترمز جلو : دیسکی خنک شونده با هوا

2- نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب : دیسکی خنک شونده

3- نوع سیستم ترمز : دارای سیستم مدیریت پایداری خودرو

این ماشین برای خنک شدن از دیسک جلو از هوا استفاده می کند ولی باری دیکس هوا نیاز به هوا نمی باشد و با کمک موتور و درگیر سیستم ها خنک خواهد شد . همچنین این ماشین بهترین سیستم ترمز را دارد و این سیستم در بین ماشین های رقیب حرف اول را می زنند .

این ماشین از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد که اصلا ارزش خریدن ندارد ، زیرا امکانات و کیفیت خوبی نیز ندارد . اگر قصد خریدن ماشینی دارید به شما توصیه می شود که از خریدن این ماشین اجتناب کنید . این ماشین فقد سیستم ترمز خوبی دارد .

لندمارک

 

منبع : magcars.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا