نرم افزار و اپلیکیشن

تبدیل تصاویر سیاه سفید به تصاویر رنگی با سرویس کالرایز

5/5 - (1 امتیاز)

با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید بیابید که تعداد زیادی نرم افزار تبدیل عکس سیاه سفید به رنگی برای کامپیوتر یا سیستم های تبدیل عکس قدیمی به جدید وجود دارد. همچنین روش های تبدیل عکس رنگی به سیاه و سفید زیادی برای این کار وجود دارد. از تصاویر قدیمی خود ، تصاویر رنگی با کیفیت بسازید.

پیشنهاد می کنیم که در این خواندنی تا پایان با  مجله تکنولوژی و فناوری نیوان تک همراه باشید.

در این مقاله از مجله اینترنتی نیوان تک قصد داریم به مبحث تبدیل عکس قدیمی به جدید بپردازیم.با ما همراه باشید.

کالرایز ، یک نرم افزار تحت وب میباشد که با استفاده از هوش مصنوعی قدرتمندی میتواند تصاویر سیاه سفید و قدیمی را به تصاویر رنگی با کیفیت تبدیل کند.

چندی پیش مهندسین سنگاپوری به صورت رسمی از نرم افزار کالرایز ( colourise.sg ) رونمایی کردند.این نرم افزار تحت وب با اتکا بر هوش مصنوعی و یاد گیری عمیق میتواند تصاویر سیاه سفید را به تصاویر رنگی تبدیل کنید.

 

هزینه استفاده از نرم افزار :

درحال حاضر این سرویس به صورت کاملا رایگان برای عموم مردم ارائه شده است و کار با این نرم افزار بسیار راحت میباشد و به هیچ گونه دانش فنی در حوزه فناوری اطلاعات نیاز ندارد.

کیفیت و درصد خطا :

درواقع میتوان اینگونه بیان کرد که این نرم افزار تصاویر سیاه سفید را در اکثر مواقع به صورت خیلی واقع گرایانه به تصاویر رنگی تبدیل میکند.البته لازم به ذکر است که تبدیل عکس قدیمی به جدید با استفاده از این نرم افزار زمانی به شما عملکرد بهتری میدهد که تصویر شما تصاویر عمومی و ترجیحا منظره و … باشد.

همچنین بخوانید:  وقتی ناخواسته کسی را لایک کردیم چه کار کنیم؟

هدف از راه اندازی این سرویس :

پرستون لیم ، یکی از مهندسین این نرم افزار گفته است که هدف اصلی از ساخت این سیستم تبدیل تصاویر قدیمی کشور خود یعنی سنگاپور به تصاویر رنگی میباشد.

این نرم افزار دارای یک پایگاه داده عظیم میباشد که با استفاده از اطلاعات آن میتواند تصاویر قدیمی شما را به تصاویر رنگی تبدیل کند.لازم به ذکر است هرچه کیفیت تصویر بالاتر باشد، کالرایز بهتر میتواند عمل تبدیل عکس قدیمی به جدید را انجام دهد.

 

منبع : mobeen.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا