اندروید

خاموش شدن گوشی سامسونگ با داشتن شارژ

Rate this post

علت خاموش شدن گوشی سامسونگ با داشتن شارژ چیست؟ آیا دلیل خاصی برای خاموش شدن گوشی سامسونگ با داشتن شارژ وجود دارد؟ آیا مشکل خاموش شدن گوشی سامسونگ با داشتن شارژ قابل حل شدن می باشد. دلایل متفاوتی وجود دارد که به این مشکل ختم می شود. از اصلی ترین موارد که باعث خاموش شدن یکباره گوشی و روشن نشدن آن می شود می توان به خراب شدن باتری گوشی اشاره کرد. گرما، فشار زیاد، استفاده طولانی، عدم استفاده از کابل شارژر اورجینال همگی از مواردی هستند که پتانسیل دارند تا دلیل خراب شدن باتری و در نتیجه خاموش شدن گوشی سامسونگ با داشتن شارژ خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم که در این خواندنی تا پایان با  مجله  تکنولوژی و علم و دانش  نیوان تک همراه باشید.

 

مشکلات نرم افزاری گوشی، از دلایل خاموش شدن ناگهانی گوشی با وجود داشتن شارژ

دلیل خاموش شدن گوشی آیفون، ساموسنگ و مدل های دیگر با وجود داشتن شارژ می تواند برنامه های مخرب و مشکلات نرم افزاری باشد. اگر مدت زمان کوتاهی است که دچار مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی شده اید، باید برگردید و برنامه هایی که در این اواخر نصب کرده اید را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است همه چیز زیر سر برنامه های مخرب باشد.

همچنین بخوانید:  آموزش فرمت کارت حافظه در اندروید

این نکته را فراموش نکنید، در صورتی که قبل از خاموش شدن ناگهانی گوشی، ابتدا موبایلتان هنگ می کند سپس بعد از چند ثانیه صفحه نمایش سیاه و خاموش می شود، به احتمال زیاد دلیل مشکلات گوشی شما، تنها برنامه های گوشیتان می باشد.

آنتی ویروس های قدرتمند گزینه مناسبی  برای حل این مشکل هستند. اگر در طول روز چندین بار گوشی خاموش می شود، می توانید از حالت Safe Mode استفاده کنید. در حالت سیف مود، گوشی بدون تاثیرپذیری از برنامه های نصب شده، کار می کند. بنابراین اگر مشکل خاموش شدن ناگهانی در حالت سیف مود حل شود، به این معنی است که بد افزارها یا نرم افزارهای مخرب روی عملکرد گوشی تاثیر می گذارند.

عدم سلامت باتری، علت خاموش شدن گوشی سامسونگ با داشتن شارژ

زمانی که گوشی خاموش می شود اما هنوز شارژ دارد باید به سلامت باتری گوشی شک کنید. معمولا باتری های خراب تا میزان خاصی انرژی در اختیار گوشی قرار می دهند سپس خاموش می شود. به طور مثال ممکن است شارژ باتری به 25 درصد برسد سپس خاموش شود. برای حل این مسئله می توانید گوشی را کالیبره نمایید.

ممکن است واقعا شارژ گوشی تمام شده باشد اما چیزی که به عنوان شارژ باقی مانده روی صفحه نمایش نشان داده می شود، اطلاعات نادرست باشد. کالیبره کردن گوشی، راه حل این مسئله است. اگر نمی دانید کالیبره کردن گوشی دقیقا چیست و در چه مواردی استفاده می شود، پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش کالیبره کردن گوشی را در سایت نیوان تک مطالعه فرمایید.

همچنین بخوانید:  دلایل احتمالی پرش صفحه گوشی Redmi را بررسی کنیم

خاموش شدن گوشی با باشتن شارژ، به دلیل گرم شدن بیش از حد گوشی

شاید برایتان جالب باشد که گوشی های آیفون در برابر گرما مقاومت بسیاری نسبت به دیگر برندها مانند سامسونگ دارند؛ ولی باز گرما، از موارد مهمی است که حتی با وجود شارژ داشتن گوشی باعث خاموش شدن آن می شود.  گرم شدن بیش از حد روی باتری و قسمت های دیگر گوشی تاثیر گذار می باشد. بنابراین برخی از گوشی ها هنگامی که زیاد داغ می شوند، برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به قسمت های مختلف گوشی، به طور اتوماتیک خاموش می شوند. برای حل این مسئله باید از قاب مناسب گوشی استفاده نمود.

خاموش شدن ناگهانی گوشی با وجود داشتن شارژ، به دلیل سرمای زیاد

حقیقت این است که بسیاری از گوشی های آیفون به دلیل سرمای زیاد، به صورت خودکار خاموش می شوند و در دیگر برندها ی اندروید مانند سامسونگ این اتفاق خیلی به ندرت پیش می آید! مواردی مانند خرابی باتری گوشی، مشکلات نرم افزاری و همچنین مشکلات سخت افزاری دلایل مشترک میان گوشی های اندروید و آیفون برای مشکل خاموش شدن با وجود داشتن شارژ می باشد. اما این مورد کمی منحصر به فرد است.

راه کار حل این مسئله نیز استفاده از قاب های مناسب برای گوشی است؛  تا سرمای زیاد روی عملکرد آن اثر نگذارد و باعث خاموش شدن ناگهانی گوشی شما نشود.

دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی و ریستارت شدن آن به دلیل وجود مشکلات سخت افزاری

دو مورد مهمی که در نهایت منجر به خراب شدن قسمت های سخت افزاری گوشی و خاموش شدن آن با وجود داشتن شارژ می شوند، ضربه و خیس شدن گوشی است. معمولا گوشی های ضد آب یا حتی گوشی های معمولی که تعمیر می شوند، دچار چنین مشکلاتی خواهند شد. اگر به تازگی گوشی خود را دست یک تعمیرکار سپرده اید، این احتمال وجود دارد که قطعات به خوبی تنظیم نشده اند.

همچنین بخوانید:  علت بالا نیامدن گوشی سامسونگ

از دلایل ریستارت شدن گوشی به صورت خودکار، خراب شدن تاچ و ال سی دی گوشی است. که برای حل این مشکل باید از یک تعمیرکار زبده و متخصص کمک بگیرید.

راه های اشتباه شارژ کردن گوشی

 

  1. در حین شارژ از افراط دما خودداری کنید.

  2. تلفن خود را جزئی و اغلب شارژ کنید.

  3. از دستگاه های شارژ سریع به ندرت استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا