سبک زندگی

سامسونگ: قبل از خرید یخچال SpaceMax FamilyHub، آن را در خانه ببینید

Rate this post

سامسونگ اعلام کرده است که مصرف‌کنندگان در هند می‌توانند قبل از تصمیم‌گیری برای خرید تلویزیون Serif و یخچال SpaceMax FamilyHub، آن‌ها را از طریق AR (واقعیت افزوده) مشاهده کنند. دلیل توسعه‌ی این بخش این است که در همه‌گیری ویروس کرونا مشتریان بتوانند قبل از خرید و بدون حضور در مراکز و بدون تماس با محصول، آن را در خانه تجربه کنند.

پیشنهاد می کنیم که در این خواندنی تا پایان با  مجله  تکنولوژی و علم و دانش  نیوان تک همراه باشید.

به گزارش Sammobile، افراد می‌توانند با استفاده از قابلیت AR Demo سامسونگ، بررسی کنند تلویزیون Serif و یخچال SpaceMax FamilyHub در خانه‌هایشان چگونه به‌ نظر می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت ۳۶۰ درجه به محصولات سامسونگ نگاه و ابعاد آن‌ را بررسی کنند. AR Demo به کاربران این امکان را می‌دهد که محصول را با اتاق نشیمن یا آشپزخانه مطابقت بدهند و تصمیمی آگاهانه بگیرند.

یخچال SpaceMax FamilyHub

مقاله‌های مرتبط:

علاقه‌مندان می‌توانند با کلیک روی لینکی که در انتهای مقاله قرار گفته است و از طریق گوشی هوشمند یا تبلت، به قابلیت AR Demo سامسونگ دسترسی پیدا کنند. با کلیک روی لینک، دوربین گوشی کاربر فعال می‌شود و محیط خانه‌‌ی وی به نمایش درمی‌آید و سپس می‌تواند تلویزیون Serif یا یخچال SpaceMax FamilyHub را در مکان مورد نظر قرار بدهد.

نکته‌ی جالب این است که افراد حتی می‌توانند درهای یخچال SpaceMax FamilyHub را باز و تجربه‌ای جذاب در داخل یخچال تجربه کنند و پس از بررسی مجازی محصولات، با نزدیک‌ترین نمایشگاه سامسونگ تماس بگیرند و بدون اینکه از خانه‌ خارج شوند، به‌راحتی خرید کنند. پس از پرداخت آنلاین سامسونگ محصول را مستقیما به مصرف‌کننده تحویل می‌دهد.

همچنین بخوانید:  اوپو گجت مشابه ایرتگ را با کارکرد بسیار محدودتر معرفی کرد

 مشاهده‌ی تلویزیون serif سامسونگ با AR

راجو پولان، معاون ارشد تجارت الکترونیک مصرفی سامسونگ در هند، می‌گوید: «با توجه به‌ اینکه مصرف‌کنندگان زمان بیشتری در خانه سپری می‌کنند، ما می‌خواستیم آن‌ها بتوانند قبل از خرید، محصولات مورد نظر سامسونگ را به‌راحتی در خانه تجربه کنند. واقعیت افزوده‌ مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد تا به‌صورت تجربی تصمیمی آگاهانه بگیرند.»

 

منبع : www.zoomit.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا