سبک زندگی

مایدیا اولین یخچال فریزر جهان با سیستم‌عامل HarmonyOS هواوی را معرفی کرد

Rate this post

به‌نقل از Gizmochina، مایدیا (Midea) یخچال‌فریزر جدیدی در چین رونمایی کرده است که اولین‌بار در جهان از سیستم‌عامل هارمونی او اس هواوی بهره می‌برد. یخچال‌فریزر مذکور محصولی هوشمند است و خدمات مختلفی به کاربر ارائه می‌دهد.

پیشنهاد می کنیم که در این خواندنی تا پایان با  مجله تکنولوژی و فناوری نیوان تک همراه باشید.

هارمونی او اس هواوی - یخچال فریزر مایدیا

ازآنجاکه یخچال‌فریزر مایدیا محصول خانگی هوشمند است، قابلیت‌های مختلفی ارائه می‌کند که شامل تعاملات برپایه لمس است و به‌کمک این ویژگی در هر لحظه به کاربران درباره رطوبت مواد داخل یخچال اطلاع می‌دهد. افزون‌بر‌این با حس‌کردن ساده، می‌تواند تعداد زیادی دستورالعمل برای انتخاب به کاربر ارائه دهد و حتی ظروف را براساس مواد باقی‌مانده سفارشی‌سازی کند.

نمای کلی یخچال فریز مایدیا - هارمونی او اس

مقاله‌ مرتبط:

برند چینی مذکور اعلام کرده است که خدمات پس‌ از فروش قدرتمندی به مشتریان ارائه خواهد داد. یخچال هوشمند مایدیا از فضای صفر درجه ویژه نیز پشتیبانی می‌کند؛ یعنی با ایجاد فضایی کنترل‌شده به‌همراه رطوبت کافی در داخل براساس نوع مواد‌غذایی ذخیره‌شده، از طعم و مزه محصولات گوشتی محافظت می‌کند. همچنین، رطوبت داخل یخچال به‌گونه‌ای تنظیم می‌شود که حتی میوه‌ها و سبزیجات مدت بیشتری تازه بمانند.

حجم کلی یخچال‌فریزر HarmonyOS مایدیا ۶۰۳ لیتر است که ۳۸۲ لیتر حجم محفظه‌های مختلف و ۱۹۴ لیتر حجم محفظه فریزر است. علاوه‌بر‌این با استفاده از کمپرسو‌های اینورتر، بازده انرژی آن به ۰٫۸۸ کیلووات‌ساعت در روز می‌رسد. میزان صدای این محصول نیز بسیار کم است و به ۳۸ دسی‌بل می‌رسد. یخچال‌فریزر جدید مایدیا در Huawei Mall با قیمت ۷،۹۹۹ یوآن (حدود ۱،۲۵۰ دلار) دردسترس است؛ اما اکنون می‌توانید با تخفیف ویژه آن را به قیمت ۶،۹۹۹ یوآن (حدود ۱،۱۰۰ دلار) تهیه کنید.

همچنین بخوانید:  سامسونگ پس از کمبود جهانی تقاضا برای گوشی‌ها، تولید تلویزیون و لوازم خانگی را نیز کاهش می‌دهد
منبع : www.zoomit.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا