شبکه های اجتماعی

شیوه ارسال استوری دیگران در استوری اینستاگرام خود

Rate this post

اینستاگرام همچون سایر شبکه های اجتماعی محتوا محور است اما با توجه به تنوع و ویژگی هایی که دارد توانسته در این باره متنوع تر عمل کند. یکی از مهم ترین ابزارهای اینستاگرام قابلیت ارسال استوری است. هر چند این ویژگی نیز بدون جنجال نیست اما تا کنون یکی از امتیازهای اینستاگرام به شمار می آید. این قابلیت به گونه ای اهمیت دارد که روز به روز بر قدرت و کیفیت آن افزوده می شود.

پیشنهاد می کنیم که در این خواندنی تا پایان با نیوان تک همراه باشید.

وقتی شما در حال ارسال استوری هستید باید یک سری المان ها را به آن بیفزایید مثلا شاید بخواهید فردی را در استوری خود تگ کنید.

شیوه تگ کردن دوستان در استوری

برای این که در استوری تان دیگران را تگ کنید، و بدین واسطه به آن ها اطلاع دهید، کافی است که در پست خود، @mantion را انتخاب کنید و نام فرد مورد نظر را بنویسید. شیوه دیگر هم این است که از استیکر “@mention”  استفاده کنید و این کار را به انجام برسانید.

شاید با خود بگویید تگ کردن چه ارتباطی با ارسال مجدد استوری دیگران در استوری ما دارد!؟ در حقیقت این کار مقدمه ای برای ارسال استوری است که باید توسط دوست شما صورت بگیرد

اشتراک گذاری استوری دیگران در استوری خود

وقتی که می خواهید استوری دیگران را برای خود در استوری تان نشر دهید لازم است که ابتدا فرد مورد نظر، با اطلاع کامل از این هدف شما، ابتدا شما را در استوری مورد نظر تگ کند.

وقتی که او شما را در استوری خود تگ کند، ابتدا یک نوتیفی برایتان ارسال می شود.

 

وقتی که این نوتیفی را دریافت کردید، به باکس دایرکت های خود بروید.

همچنین بخوانید:  ۶ روش اینستاگرام مارکتینگ در شرکت Adobe

در لیست افرادی که تا کنون با آن ها چت کرده اید، نام فردی که شما را منشن کرده بود را پیدا کنید. اگر بلافاصله به محض دیدن نوتیفی به دایرکت ها بروید معمولا این فرد اولین کسی است که رشته پیام هایش در بالا قرار گرفته است.

وقتی که وارد دایرکت و چت با اوشوید، استوری اش را در دایرکت می بینید که یک لینک جدید به ان اضافه شده است. این لینک در بالای استوری قرار دارد و به صورت “Add This to Your Story.” بیان شده است. اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که این المان، گویای این است که می توانید این را ( استوری را ) به استوری خود بیفزایید.

 

بعد از این که استوری مورد نظر را آماده به ارسال می کنید، می توانید به آن استیکر، متن و هر افکتی که بخواهید اضافه کنید و در نهایت آن را ارسال کنید. استوری مورد نظر نیز مانند تمام استوری های دیگرتان تا ۲۴ ساعت روی صفحه شما نمایش داده می شود.

این قابلیت یکی از جدیدترین آپدیت های اینستاگرام است که برای تمام کاربران اندرویدی و ios در دسترس است. منتها باید ابتدا اینستاگرام خود را بروز رسانی کنید و بعد هم از این ویژگی لذت ببرید.

 

منبع : www.gooyait.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا