نرم افزار و اپلیکیشن

نرم افزار Blender را از مایکروسافت استور دانلود کنید

Rate this post

 

نرم افزار بلندر

بلندر ابزار پرطرفدار، متن بازی و حرفه ای است که امکان ابداع طیف های متنوع 2D و 3D را فراهم کرده و قلمرو مختلفی از مدل سازی های مرتبط به بافت متن، نور، انیمیشن، ویدیو، نقاشی و Post-production را به شما ارائه می دهد.
Blender از طریق معماری باز، امکان همکاری cross-platform، قابلیت توسعه پذیری و ایجاد یک گردش کاری یکپارچه را برای شما به ارمغان می اورد. Blender از محبوب ترین برنامه های گرافیگی 3 بعدی Open Source در جهان است .بنیاد بلندر، این نرم‌افزار را مستقیما از فروشگاه مایکروسافت در دسترس کاربران قرار داده و فرآیند نصب و به روز رسانی آن را بسیار ساده‌ تر کرده‌ است.به منظور دانلود این برنامه از استور ویندوز 10 به ورژن 1709 ویندوز نیاز دارید.

 

در حال حاضر این نرم افزار برای ویرایش S ویندوز نیز قابل دسترس است، پروژه Windows 10 S به صورت قابل توجهی در حال گسترش است و کاربران زیادی در حال استفاده از ان میباشند،از خصوصیات این ویرایش امن تر بودن آن نسبت به دیگر ویرایش هاست، ویرایش اس ویندوز بر روی دستگاه های Surface Go که ارزان ترین مدل از سرفیس ها هستند و قشر محصل را هدف قرار داده اند به صورت پیش فرض نصب شده است.

در ویراش اس کاربرارن قادر به دانلود و اجرای هر نرم افزاری نیستند مگر اینکه ان برنامه از استور ویندوز دانلود شده باشد(امنو سالم بودن برنامه های موجود در فروشگاه ویندوز توسط مایکروسافت تایید شده است) و این باعث محفوظ ماندن سیستم عامل ویندوزی شما از بد افزار ها میشود.
در حال حاضر وجود برنامه بلندر در استور مایکروسافت به گسترش ویندوز 10 کمک شایانی خواهد کرد و به مایکروسافت دلیلی دیگر برای اصرار به توسعه دهندگان بیشتر برای انتشار برنامه های خود در استور ویندوز میدهد.

همچنین بخوانید:  تیک آبی اینستاگرام؛ چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم

لینک دانلود مستقیم نرم افزار Blender از مایکروسافت استور :
https://www.microsoft.com/en-us/p/blender/9pp3c07gtvrh?activetab=pivot:overviewtab

منبع : urmag.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا