خودرو

بررسی کامل مشخصات فنی و معرفی بنز  E250

Rate this post

بررسی کامل مشخصات فنی و معرفی بنز  E250

ما در این نوشته راجع به بنز  E250 صحبت خواهیم کرد. ماشین مرسدس بنز E250 یکی از بهترین و محبوب ترین ماشین آلمانی می باشد . مرسدس بنزE250 دارای کیت بدنه بوده و رقیب های آن بی ام و و 528I می باشد که مرسدس بنز از این دو ماشین بهتر می باشد .

 

پیشنهاد می کنیم که در این خواندنی تا پایان با  مجله تکنولوژی و فناوری نیوان تک همراه باشید.

بعد از شروع تحریم ها ، محبوبیت این ماشین بیشتر شد و همچنین واردات خوبی نیز داشت ، و همچنین فروش بسیار بالایی هم داشت . قیمت ماشین مرسدس بنز E250 از 500 میلیون تومان به بالا شروع می شود . این ماشین از بهترین تجهیزات ، امنیت و موتور خوبی بهره مند می باشد که همین امکانات باعث شده است که طرفدار زیادی داشته باشد .

بنز  E250

مشخصات فنی بنز  E250

خودرو

1- خودرو : مرسدس بنز E250

2- کشور سازنده : آلمان

3- سال تولید : 2014

قیمت و نمایندگی

1- قیمت بازار صفر کیلو متر : از 1100 تا 1200 میلیون تومان

2- قیمت بازار کارکرد : از 1100 تا 1300 میلیون تومان

3- نمایندگی فروش : ستاره ایران

مصرف سوخت و استاندارد ها

1- حجم باک : 59 لیتر

2- مصرف خارج از شهر : 4.8 لیتر در هر صد کیلو متر

3- مصرف داخل از شهر : 7.5 لیتر در هر صد کیلو متر

4- مصرف سوخت ترکیبی : 5.8 لیتر در هر صد کیلو متر

5- استاندارد آلایندگی : یورو 6

تجهیزات و امکانات

1- کیسه هوا : کیسه هوای سر نشینان – کیسه هوای زانویی – مجموعا 6 کیسه هوا

2- سیستم صوتی : بلوتوث – صفحه نمایش 7 اینچی

3- ترمز و پایداری : AB – ASR – ABS

4- دیگر تجهیزات : صندلی های اسپرت – روکش چرمی صندلی ها – تزئینات چوبی – چراغ های LDE – دو خروجی اگزوز با روکش کرومی

مشخصات فنی

1- موتور : این ماشین دارای 4 سیلندر قوی بوده و دارای 16 سوپاپ می باشد .

2- حجم موتور : 1991 سی سی

3- تنفس موتور : توربو شارژ

4- وزن : 1680 کیلو گرم

5- اندازه ( میلی متر ) : 4879 طول – 1854 عرض – 1474 ارتفاع

6- جعبه دنده : 7 دنده خودکار

7- حداکثر گشتاور : 350 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

8- حداکثر قدرت : 211 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

همچنین بخوانید:  بررسی کامل مشخصات فنی و معرفی پورشه پانامرا

9- حداکثر سرعت : 243 کیلو متر در ساعت

10- شتاب 0 تا 100 : 7.4 ثانیه

این ماشین از باک بسیاری برخوردار می باشد که مصرف سوخت و ساز بالایی دارد . و شما باید روزانه باک اسن ماشین را پر کنید . سرعت و قدرت این ماشین خوب می باشد و همچنین امکانات و تجهیزات اینماشین نسبت به ماشین های دیگر بهتر می باشد . همچنین نمایندگی این ماشین در ایران ستاره ایران می باشد که تنها نمایندگی این ماشین می باشد و اگر شما قصد خرید این ماشین را دارید ، باید از این نمایندگی این ماشین زیبا و جذاب را بخرید .

امکانات ماشین مرسدس بنز E250 شامل موارد زیر می باشد ؟

1- دوربین 360 درجه

2- سیستم تعلیق

3- تنظیم ارتفاع

4- سیستم نقطه کور

5- سیستم STOP  و START

6- رادار فاصله با خودروی جلو

7- سیستم پارک و خروج از پارک خودرو

8- سیستم رانندگی بین خطوط

کلاس E ماشین مرسدس بنز E250 در سطح ایران دارای چه تجهیزاتی می باشد ؟

+AMG

AMG

AVANT – GARDE

ELEGANCES

STANDARD

ماشین مرسدس بنز E250 دارای نکات مثبت و منفی می باشد که شامل موارد زیر می باشد :

نکات منفی

1- فرسوده شدن زود هنگام چرم تریم داخلی : در این ماشین از چرم های اصل کار شده است که بعد از گذشت چند سال خراب می شود و شما باید هزینه زیادی را برای تعمیر آن بدهید .

نکات مثبت

1- کیفیت بسیار بالای ساخت : بدنه و دیگر اجزای این ماشین بسیار قوی بوده و از بهترین کیفیت ها برای این ماشین استفاده شده است که در برابر حوادث و تصادف ها قوی و مقاوم می باشد .

2- استهلاک پایین : این ماشین از استهلاک پایینی برخوردار است و آنچنان عمر طولانی نداد و بعد از یه مدت طولانی خراب خواهد شد .

این ماشین در مدل کلاس E  بسیار زیاد پر فروش و طرفدار زیادی دارد و جز سدان های خودرو ساز در ایران می باشد . این ماشین در بازار ایران فروش زیادی داشته و افرادی که از ماشین استفاده کرده اند ، راضی بوده اند .

امنیت ماشین بنزE250 چگونه است ؟

این ماشین بهترین امنیت را دارد و موفق شده است که 5 ستاره امنیت را مال خودش کند . این ماشین در برابر تصادف ها و حوادث ها عملکرد خوبی دارد و خیلی سری عمل خواهد کرد .

بنز  E250

نظر کارشناسان درباره عملکرد  ماشین مرسدس بنز E250  چگونه است؟

اگر با آپشن های کم و تریم اتاق ساده این مدل کنار بیاید ماشین مرسدس بنز E250 مدل 2009 سواری درجه یک به شمار می رود و آن مدل بهترین سواری را دارد .و همچنین قیمت کارکرد این ماشین 140 میلیون تومان می باشد .

قیمت این ماشین صفر و دست دومش هیچ فرقی ندارد و به شما توصیه می شود ک حتما از صفر این ماشین استفاده کنید ، زیرا امکان دارد زمانی که خراب شود ، روی دست شما خرج های سنگین بگذارد و به شما آسیب جدی برساند .

ماشین مرسدس بنز E250 که در بالا گفته شد ، مدل 2014 بود که در ادامه به مدل های دیگر آن هم نیز می پردازیم . در ادامه در مورد ماشین مرسدس بنز E250 مدل 2017 صحبت خواهیم کرد .

همچنین بخوانید:  مشخصات فنی خودرو پورشه باکستر + نقد و بررسی آن

مرسدس بنز کلاس E  جز سدان بوده و سایز آن متوسط لوکس می باشد که نسل اول این ماشین در سال 1993 معرفی  و تولید شد ، همچنین این ماشین دارای نسل های متفاوتی می باشد که نسل 5 این ماشین محبوبیت دارد و در حال حاضر افراد از این نسل و نسل های دیگر این ماشین استفاده می کنند . نسل سوم ماشین مرسدس بنز در ایران مونتاژ شد و از این طریق و مونتاژ می توان گفت ک یک رویداد تاریخی خودرو در ایران می باشد .

نسل پنجم این ماشین در سال 2016 و در نمایشگاه دیترویت به نمایش گذاشته شده و بعد از رونمایی از این ماشین و معرفی این ماشین ، طرفدار های زیادی را پیدا کرد و همچنین در تمام دنیا محبوبیت پیدا کرد . این ماشین توسط ستاره کشور ایران به عنوان نمایندگی در ایران وارد بازار ایران نمود و در ایران هم نیز طرفدار های زیادی را پیدا کرد .

این ماشین دارای نکات مثبت و منفی می باشد که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد .

نکات مثبت

1- طراحی ظاهری عالی : این ماشین از طراحی بسیار زیبا و جذاب دارد که نظر هر بیننده و مشتری را به خود جلب می کند . این ماشین اسپرت می باشد .

2- طراحی کابین عالی : این ماشین کابین زیبا دارد و کابین داخل این ماشین از متریال بسیار خوب کار شده است که بعد از چند سال صندلی های ماشین از بین نخواهد رفت .

3- کیفیت سواری عالی : رانندگی و مسافرت رفتن با این ماشین لذت بخش می باشد . رانندگی با این ماشین بسیار راحت می باشد و راننده و سرنشین ها خسته نخواهند شد .

نکات منفی

1- هزینه نگهداری بالا : اگر این ماشین صدمه ببیند و یا قطعات این ماشین خراب شود ، شما باید خرج زیادی را برای تعمیر این ماشین انجام دهید .

2- موتور نه چندان قدرتمند : این ماشین آنچنان موتور خوبی ندارد و امکان دارد بعد از گذشت چند سال شما را اذیت کند و خرج های سنگینی روی دست شما بگذارد .

3- قیمت بسیار بالا : این ماشین به توجه ب نداشتن موتور خوب و بالا بودن هزینه ها ، قیمتش بالا بوده و ارزش این قیمت را ندارد و قیمت این ماشین باید از قیمت اصلی اش پایین تر باشد .

امنیت ماشین مرسدس بنز E250 چگونه است ؟ و همچنین عملکرد آن چگونه است ؟

هیچ شک و تردیدی در مورد امنیت این ماشین وجود ندارد و این ماشین بهترین امنیت را دارد و از شما در برابر حوادث از شما دفاع می کند . همچنین باید این ماشین توانسته است 5 ستاره ایمنی را از موسسه یرو انکپ کسب کند .

نظر طراحان و سازندگان این ماشین چه می باشد ؟

مرسدس بنز E250 مدل 2017 در حال حاضر پر طرفدار بوده و قیمت آن میلیاردی می باشد . و مهم ترین رقیب این ماشین در کشور ایران بی ام و سری 5 می باشد . همچنین باید گفت که در ایران ماشین مرسدس بنز ارزش خریدن ندارد و خیلی راحت می توان از ماشین دیگری استفاده کرد .

همچنین بخوانید:  معرفی کامل خودرو شورولت کاپتیوا + تصاویر

این نسل یعنی نسل پنجم این ماشین توسط نمایندگی ستاره ایران از آلمان وارد ایران شد و از این نمایندگی به فروش می رسد  . این ماشین توسط کشور آلمان ساخته و به کشور های دیگر عرضه می شود . این ماشین خیلی محدود وارد ایران می شد و با توجه به قوانین واردات ایران ، واردات این ماشین خیلی زود به پایان یافت و خیلی کم از این ماشین وارد ایران می شود .

مقایسه ماشین مرسدس بنز E250   با پورشه پانامرا

1- پورشه پانامرا

کیفیت سوار : 10

خدمات پس از فروش : 8

طراحی : 9

امکانات رفاهی : 9

ویژگی های فنی : 10

ارزش خرید : 9

2- مرسدس بنز E250

کیفیت سواری : 9

خدمات پس از فروش : 8

طراحی : 9

امکانات رفاهی : 9

ویژگی های فنی : 9

ارزش خرید : 8

در ماشین پورشه کیفیت سواری 10 کی باشد ولی در بنز 9 است ، پس معلوم می شود که کیفیت سواری پورشه بهتر و راحت تر از بنز می باشد . پس اگر کیفیت سواری برای شما مهم می باشد توصیه می شود که ماشین پورشه پانامرا را بخرید .

در ماشین پورشه خدمات پس از فروش 8 بوده و همچنین در بنز نیز 8 می باشد که از نظر خدمات هیچ فرقی ندارد و در این مورد حرف زیادی نیست .

طراحی ماشین پورشه و بنز نیز یکی می باشد و هر دو 9 می باشد . طراحان این ماشین حرفه ای بوده است و اگر از امتیاز این ماشین 9 می باشد و 10 نمی باشد ، حتما در طراحی ایرادی داشته است . طراحی ماشین بنز و پورشه بسیار زیبا می باشد و باعث جذب مشتری می شود و همچنین باید اضافه کرد ماشین بنز و پورشه به رنگ مشکی اسپرت می باشد .

توجه:

امکانات رفاهی این دو ماشین از 10 امتیاز 9 می باشد . امکانات رفاهی این دو ماشین عالی می باشد و باعث جذب مشتری می شود . اگر این ماشین نتوانسته است که امتیاز 10 را بگیرد ، حتما ایراد یا مشکلی را در امکانات رفاهی خود داشته است . هر دو این ماشین دارای باک خوب و موتور بسیار قوی را دارد که می توانید با این ماشین ها هر چقدر که خواستید ، با سرعت بروید .

ویژگی های ماشین پورشه 10 بوده و در ماشین بنز 9 می باشد . پس به این نتیجه می رسیم که ویژگی های ماشین پورشه بهتر از ماشین بنز می باشد . ویژگی های که ماشین پورشه پانامرا و مدل های دیگر آن دارد ، بنز ندارد . پس توصیه می شود که ماشین پورشه را خریداری کنید .

ارزش خرید ماشین پورشه 9 بوده و بنز 8 است . پس به این نتیجه می رسیم که ماشین پورشه پانامرا و دیگر نسل هایش بهتر بوده است و همچنین ارزش خریدن نیز دارد ، پس توصیه می شود که حتما از ماشین پورشه پانامرا و دیگر نسل هایش خریداری کنید .

رانندگی با این ماشین بسیار راحت می باشد و راننده و سرنشین هایش اصلا خسته نمی شوند و همچنین باید اضافه کرد که رانندگی با این ماشین بسیار راحت و لذت بخش می باشد .

امکانات و ارزش خرید مرسدس بنز E250

مرسدس بنز E250 تمام انتظارات شما را از یک خودرو سدان و خانوادگی پوشش می دهد . این خودرو به سانروف کروز کنترل و انواع و اقسام امکانات امنیتی و رفاهی مجهز شده است که همچنین این ماشین بهترین تجهیزات و امکانات را دارد و در رتبه اول می باشد . طراحی خاص و متفاوت نسبت به سایر اعضای این کلاس ، امکانات فوق العاده و سواری لدت بخش سبب شده فروش مرسدس بنز E250 بسیار بیشتر از حد انتظار می باشد . در حال حاضر قیمت مرسدس بنز E250 مدل 2016 در بازار دست دوم 1 میلیارد و 300 می باشد . باید گفت که این قیمت اصلا ارزش این ماشین را ندارد  .

بنز  E250

 

منبع : magcars.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا