نرم افزار و اپلیکیشن

یوتیوب پریمیوم رایگان میشود

Rate this post

YouTub Premium فریمیوم میشود

 

اخبار خوبی در مورد یوتیوب پریمیوم از راه رسید. در ماه مه ، YouTube تأیید کرد که برنامه های Original به زودی رایگان شده و برای مشاهده  تنها میبایست تبلیغات تماشا کنید. در ایمیلی که به مشترکین  YouTub  Premium ارسال شده ، سایت اشتراک ویدیوی Google یوتیوب تاریخ این اتفاق را اعلام کرده است.
مدل جدید فریمیوم برای محتوای اصلی و اورجینال YouTube پس از 24 سپتامبر 2019 آغاز می شود. کلیه سریال های YouTube Originals ، فیلم ها و رویدادهای زنده با تبلیغات برای افراد “غیر عضو و کسانی که قصد خرید اشتراکی را ندارند کنند” رایگان میشود.

 

لازم به ذکر است دلیل اینکار درامد قابل توجه این سرویس از تبلیغات است به طوری که در سال قبل این سرویس 15 میلیارد دلار توانست از فروش تبلیغات درامد داشته باشد، با توجه به این رقم بزرگ گوگل فصد دارد یوتیوب را به سرویسی کاملا رایگان و مبتنی بر اگهی استوار کند زیرا به این درامد نیاز ندارد!

با این حال ،سیستمی طراحی خواهد شد که مشترکین پریمیوم دسترسی آنی و سریع تری به هر فصل از برنامه های اورجینال یوتیوب خواهند داشت . در عین حال مشترکین رایگان (همچون تماشاگران ایرانی) باید برای هر قسمت منتظر بمانند تا آن سری انتشار یابد. البته لازم به ذکر است برای دانلود کردن از یوتیوب نیز نیاز به خرید اشتراک دارید، سریال محبوب Cobra Kai اولین عنوان اورجینال یویتوب است که میتوانید به صورت رایگان مشاهده کنید. البته باید بدانید محتواهای اورجینالی که قبلا غیر رایکان بوده اند هنوز به همان شکل باقی میمانند وفقط تولیدات جدید یوتیوب رایگان خواهد بود.
سوزان دانیلز ، مدیر محتوای تولیدی (اورجینال) YouTube ، گفت که برنامه اصلی این پلتفرم بر موسیقی ها و اموزش های مفید برای بینندگان خواهد شد.

همچنین بخوانید:  معرفی بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره

این استراتژی YouTube، نت فلیکس، کیوی و بیشتر شرکت های رسانه ای و تولید محتوا دیجیتال است که در حال قرار دادن محتوای خود در پشت صندوق های پرداخت هستند. این موضوع این امکان را Google فراهم میکند تا تبلیغات خود را در مقابل محتوا از سازندگان برتر YouTube و سایر ستاره های بزرگ بفروشد.
سرویس یوتیوب پردرآمدترین اپ دنیا در دسته ویدئو در سال 2019 معرفی شد،البته ایرانی های میتوانند از جایگزین ساخت ایران این سرویس یعنی آپارات استفاده کنند.

 

نظر شما در مورد این حرکت یوتیوب و شرکت گوگل چیست؟ ایا شما از سرویس اشتراکی یوتیوب استفاده کرده اید؟ نظرات خود را با نیوان تک در میان بگذارید، از همراهی شما صمیمانه متشکریم.

منبع : urmag.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا