آموزش

نحوه حذف اکانت توییتر

Rate this post

نحوه حذف اکانت توییتر

 

آیا میخواهید اکانت توییتر خود را حذف نمایید؟ چگونه میتوان اکانت توییتر خود را حذف کرد؟ آیا اکانت توییتر قابلیت حذف شدن را دارد؟ اگر به دنبال جواب این گونه سوالات برای حذف اکانت توییتر خود هستید به مرجع خوبی رسیده اید جایی نروید.

پیشنهاد می کنیم که در این خواندنی تا پایان با  مجله  تکنولوژی و علم و دانش  نیوان تک همراه باشید.

مقدمه ای در رابطه با توییتر و حذف اکانت آن

یکی از رسانه‌های اجتماعی که در سطح جهانی به عنوان بهترین شبکه اجتماعی برای دنبال کردن اخبار روز شناخته شده است توییتر می باشد. توییتر ویژگی خاص در تعداد کاراکتر برای اشتراک گذاری محتوا دارد، استفاده از آن برای دنبال کردن اتفاقات روز وقت کمی را از کاربران می‌گیرد و به همین علت از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

در ایران به دلیل فیلترینگ امکان دسترسی به توییتر بدون استفاده از ابزار تغییر ip وجود ندارد. به همین دلیل از این رسانه اجتماعی بیشتر، افرادی که در حوزه وب و خبرنگاری فعالیت دارند، استفاده می نمایند. حال برای حذف اکانت توییتر در نیوان تک همراه شما خواهیم بود

آموزش دی اکتیو کردن اکانت توییتر

ابتدا باید گفت که: امکان حذف یا غیرفعال کردن اکانت توییتر برای همیشه با استفاده از گوشی یا برنامه‌های دیگر این شبکه اجتماعی، روی سیستم عامل‌های دیگر مهیا نمی باشد و همانند حذف اکانت تلگرام و حذف اکانت اینستاگرام، در توییتر نیز تنها از طریق وب می‌توان اکانت خود را حذف یا دی اکتیو کرد.

همچنین بخوانید:  روش های افزودن صدای زنگ و پیامک و نوتیفیکیشن های خودمان به گوشی اندروید

پس برای دی اکتیو کردن اکانت توییتر خود، ابتدا باید با استفاده از مرورگر اینترنت وارد اکانت خود شوید. بدین ترتیب که روی دکمه زیر کلیک کرده تا صفحه ورود به توییتر باز شود هم اکنون، نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود به توییتر وارد نمایید.

حال روی تصویر پروفایل خود کلیک کرده و گزینه( Settings and Privacy ) را انتخاب نمایید تا وارد صفحه تنظیمات توییتر شوید. و به مسیر settings and privacy> account بروید. حال به انتهای صفحه اسکرول کرده، گزینه‌ای با عنوان Deactivate your account را بیابید که مربوط به دی اکتیو کردن اکانت توییتر است. روی آن کلیک نمایید. با کلیک روی لینک Deactivate your account صفحه‌ای برای شما نمایش داده می شود که در آن توضیحاتی در رابطه با حذف اکانت توییتر ارائه شده است.

تایم نگهداری اطلاعات شما توسط تویتر

توییتر فقط به مدت یک ماه بعد از دی اکتیو کردن اکانت توییتر اطلاعات شما را نگهداری می‌کند و بعد از آن اکانت توییتر به صورت خودکار حذف خواهد شد. بعد از دی اکتیو کردن توییتر، در صورتی که قصد بازگردانی اکانت توییتر را داشته باشید، فقط تا 30 روز فرصت دارید که با ورود مجدد به توییتر آن را بازگردانی نمایید.

اگر برای تغییر URL و نام کاربری توییتر خود قصد دیلیت اکانت توییتر را دارید، چه بهتر که از طریق تنظیمات اکانت این کار را انجام دهید. زیرا نیازی به حذف اکانت توییتر نمی باشد.

وقتی قصد استفاده از نام کاربری و آدرس ایمیل توییتر خود در اکانت دیگر توییتر را دارید؛ حتما قبل از حذف اکانت توییتر آن‌ها را تغییر دهید.

همچنین بخوانید:  راه های افزایش سرعت گوشی اندروید

(نکته مهم این که حتماً به خاطر داشته باشید که تا قبل از 30 روز نمی‌توانید از نام کاربری و ایمیل خود در اکانت دیگری استفاده نمایید- زیرا هنوز اکانت حذف نشده و صرفا دی اکتیو شده است.) حال باید بدانید که اگر قصد دانلود داده‌های اکانت توییتر خود را دارید، باید قبل از دی اکتیو کردن اکانت درخواست داده‌های توییتر را داده باشید و آنها را دانلود نمایید. لینک دانلود دیتا توییتر برای اکانت‌های دی اکتیو شده از طریق ایمیل ارسال نخواهد شد.

اکنون که تمامی شرایط بالا را مورد  مطالعه قرار دادید و پذیرفتید، روی دکمه Deactivate کلیک نمایید. تا توییتر برای تایید نهایی درخواست شما پنجره‌ای را نمایش دهد که باید رمز ورود به اکانت را در آن وارد نموده و در آخر روی دکمه Deactivate account کلیک شود. بعد از کلیک کردن روی این دکمه اکانت توییتر غیرفعال خواهد شد و از توییتر خارج می‌شوید. حال تا زمانی که وارد اکانت نشوید؛ اکانت در حالت deactivated قرار خواهد گرفت و تا 30 روز فرصت دارید تا برای بازیابی اکانت توییتر مجددا با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد آن شوید. (نکته: حتی با حذف اکانت توییتر ممکن است اطلاعاتی از اکانت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو نمایش داده شود.)

حال با گذراندن مراحل بالا اگر قصد دارید تا اکانت توییتر به صورت کامل حذف شود، کافیست اکانت را به حال خود رها نمایید تا بعد از گذشت 30 روز از زمانی که دی اکتیو کردید به صورت کامل حذف شود.

نحوه حذف اکانت توییتر در گوشی

دی اکتیو کردن و حذف توییتر با استفاده از گوشی نیز فقط توسط مرورگر امکان پذیر می باشد و با استفاده از برنامه نمیتوان آن را غیرفعال نمود.

همچنین بخوانید:  آموزش فرمت کارت حافظه در اندروید

برای این کار باید با استفاده از مرورگر گوشی خود وارد سایت توییتر شده. و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد اکانت خود شوید. سپس روی گزینه Home کلیک نمایید.

وقتی منو توییتر باز شد، روی گزینه Setting and privacy کلیک کرده تا به صفحه تنظیمات بروید. در این مرحله روی گزینه Account کلیک نمایید تا به صفحه تنظیمات اکانت توییتر رفته.

سپس به انتهای صفحه رفته و روی گزینه Deactivate Your Account کلیک نمایید. وبعد از آن روی دکمه Deactivate ضربه بزنید. حال صفحه‌ای نمایش داده خواهد شد که مشابه حالت کامپیوتر باید رمز اکانت خود را وارد و روی دکمه Deactivate account کلیک نمایید.

نحوه حذف توییتر در ایفون

برای حذف اکانت توییتر در آیفون، روی پروفایل خود در بالای صفحه ضربه بزنید.

Settings and privacy را انتخاب کرده و روی لینک Account بروید. Deactivate your account را انتخاب نموده. بر روی غیرفعال کردن ضربه بزنید و در صورت درخواست، رمز عبور خود وارد نموده و بر روی گزینه Deactivate ضربه بزنید و در مرحله آخر با انتخاب تایید، اکانت توییتر خود راغیرفعال نمایید.

سخن آخر

همانطور که مشاهده کردید و این مقاله را خواندید. ما در این مقاله با نحوه حذف اکانت توییتر در گوشی هایی با برندهای مختلف در خدمت شما بودیم. اما اگر باز هم موفق به این کار نشدید می توانید. با مراجعه به سایت نیوان تک و نمایندگی هایی که ما به شما معرفی می کنیم. این مشکل خود را برطرف نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا